Νύφες, κουμπάρες και καλεσμένες από 90 ευρώ (γιατί η κρίση θέλει καλοπέραση!)

Ένα κείμενο που ανέβασα στο blog σχετικό με Το στυλ των Ελλήνων μια άλλης εποχής, που δεν ήταν θέμα χρημάτων και "τσέπης" αλλά αισθητικής, ήταν η αφορμή να επικοινωνήσει μαζί μου η Βιβή, μια φίλη και αναγνώστρια του thisismarias.blogspot.gr.

"Η αδελφή μου ετοιμάζεται να παντρευτεί, αλλά τα ταμεία και της δικής μας οικογένειας και του γαμπρού, είναι μείον και αδυνατούν να σηκώσουν τα υπέρογκα έξοδα του νυφικού ", μου γράφει. "Επειδή θα γίνω και κουμπάρα της, πήραμε μαζί σβάρνα τα μαγαζιά αναζητώντας ένα αριστοκρατικό νυφικό φόρεμα, ένα ιδιαίτερο βραδινό για την κουμπάρα και τα νυφικά παπούτσια, με συνολικό μπάτζετ 550 ευρώ. Όπου κι αν μπαίναμε μας κοιτούσαν σαν ούφο ακούγοντας το ποσό" συνεχίζει.


"Μέχρι που μια γνωστή μας μίλησε για δύο αμερικανικα sites που πουλάνε οικονομικά νυφικά, παπούτσια, βραδινά ρούχα, αξεσουάρ και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς, σε τιμές που ξεκινούν από 50 ευρώ. Είδα την αδελφή μου να λάμπει ολόκληρη, τα πρώτα κιόλας πέντε λεπτά σερφαρίσματος 
στο jjshouse.com, αφού κατάλαβε ότι η έλλειψη χρημάτων δεν θα στεκόταν εμπόδιο στον να ντυθεί νύφη, όπως το ονειρευόταν".

Η φίλη, μου έστειλε τα link του παραμυθένιου νυφικού και του υπέρκομψου ρούχου που επέλεξε η ίδια ως κουμπάρα, αλλά για ευνόητους λόγους, μου ζήτησε να μην τα αναρτήσω. Επιλέγω λοιπόν εγώ κάποια παρόμοια, σε ανάλογες τιμές, για να σας δείξω ότι... η κρίση θέλει καλοπέραση!

Το πρώτο, όπως μπορείτε να δείτε κοστίζει περίπου 280 ευρώ (299 δολ.) και φτιάχνεται στα μέτρα που επιθυμεί η κάθε νύφη. 


Το δεύτερο κοστίζει ακόμη φθηνότερα και συγκεκριμένα 175 ευρώ (186 δολ.) ενώ οι επιλογές χρωμάτων για την ζώνη που το συνοδεύει είναι δεκάδες.


Τα νυφικά παπούτσια των ονείρων της μελλόνυμφης, εντοπίστηκαν στο έτερο site, το davidsbridal.com και η τιμή τους είναι 69,16 ευρώ.

Στο ίδιο site βρήκε και η κουμπάρα, ένα φόρεμα "όνειρο ζωής" όπως μου το χαρακτηρίζει στο μήνυμά της, αφού πρόκειται για δημιουργία της Vera Wang και μοιάζει πολύ με αυτό που επέλεξα εγώ να σας δείξω. 

Όπως μπορείτε αν δείτε η τιμή του συγκεκριμένου, από 865 ευρώ (928 δολ) έχει πέσει στα 278 ευρώ (299 δολ), ενώ υπάρχει και σε λευκό. Προσωπικά, αυτό θα επέλεγα για νυφικό!

"Με 543 ευρώ, αγοράσαμε και νυφικό φόρεμα, και νυφικά παπούτσια και το ρούχο της κουμπάρας. Δεν είναι λίγα τέτοιες εποχές, όμως είναι ελάχιστα μπροστά σε αυτά που δίναμε κάποτε όταν είχαμε τη δυνατότητα να ακριβοπληρώνουμε το ντύσιμό μας. Και ελπίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου, με αυτά που επιλέξαμε δεν θα έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από τότε", σημειώνει η Βιβή.

Η χαρά των δύο αδελφών είναι ακόμη μεγαλύτερη, καθώς στα παραπάνω sites (τα οποία είναι σαφές ότι ούτε εγώ έχω λόγο να τα... διαφημίσω, ούτε αυτά χρειάζονται την προβολή μου!), ανακάλυψαν βραδινά ρούχα και για τις δύο συμπεθέρες, όπως αυτά τα δύο που λάτρεψα εγώ, σε τιμές από 90- 110 ευρώ,




αλλά και για την αδελφή του γαμπρού που εκτός από την οικονομική στενότητα έχει να αντιμετωπίσει και το πρόβλημα των περιττών κιλών της.


Η δική μου θεωρία λέει ότι τίποτα δεν μπορεί να κάνει πιο όμορφη μια γυναίκα από την ευτυχία! Δεν ταυτίζεται για όλες τις γυναίκες η ευτυχία με το νυφικό, όμως είμαι σίγουρη ότι για εκείνες που συμβαίνει, υπάρχουν τρόποι να το αποκτήσουν χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία.

Με το καλό, κοριτσάκι...

Μαρία Παναγοπούλου
thisimarias.blogspot.gr

Comments