Εφιάλτης στον δρόμο με τα νούμερα τηλεθέασης....

Τα περίφημα νούμερα τηλεθέασης, στην Ελλάδα δεν απασχολούν μόνο τους ενδιαφερόμενους (κανάλια, διαφημιζόμενους, διαφημιστές και παρουσιαστές, για να γράψω την σειρά που θα έπρεπε να ισχύει), αλλά αποτελούν θέμα συζήτησης και προβληματισμού και για τους τηλεθεατές που (για έναν ανεξήγητο σε εμένα λόγο) θέλουν να μαθαίνουν τι "ψάρια πιάνουν" οι εκπομπές.  

Εσχάτως, μέχρι και η εφημερίδα ΑΥΓΗ, ασχολήθηκε με το θέμα, αναφερόμενη απαξιωτικά στην τηλεθέαση του Survivor από πολιτικο-κοινωνιολογικής απόψεως...

Η ενημέρωσή των τηλεθεατών για τα νούμερα τηλεθέασης, πάντως, είναι συνήθως ελλειπής αφού περιορίζεται σε σκέτους αριθμούς που μαθαίνουν από τρεις κυρίως πηγές:

- από διάφορα sites (που ανάλογα σε ποιόν ανήκουν συχνά ξεχνάνε να αναφέρουν τις τηλεθεάσεις εκπομπών που "πατώνουν"...), 

- από τηλεοπτικές εκπομπές (που γεμίζουν τηλεοπτικό χρόνο άκοπα και φτηνά προβάλλοντας τους πίνακες τηλεθέασης αντί να κάθονται να κάνουν γυρίσματα, ρεπορτάζ, μοντάζ και όλα αυτά τα δύσκολα και δαπανηρά που κάθονται και κάνουν τα κορόιδα άλλων εκπομπών...)

- από δημοσιεύματα σε εφημερίδες, περιοδικά και sites (που καμιά φορά γράφονται και κατά παραγγελία - καταραμένη κρίση!- είτε για να αποθεώσουν ένα μέτριο σε νουμεράκια πρόγραμμα, είτε για να "θάψουν" ένα ανταγωνιστικό, με τίτλους όπως "σε ελεύθερη πτώση τα νούμερα του Χ προγράμματος", κι ας έχει χτυπήσει 30άρια).



Συνταγή για εγγυημένη τηλεθέαση δεν υπάρχει, ωστόσο υπάρχει ένα μυστικό που σου εξασφαλίζει αυξημένες πιθανότητες να σαρώσεις, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του τηλεοπτικού προϊόντος που προβάλλεις. Ποιό είναι αυτό; Να παίζεις μόνος σου! Να βγαίνεις δηλαδή, σε μία ζώνη που ο ανταγωνισμός είναι ανύπαρκτος! Μυστικό, που το γνωρίζουν οι περισσότεροι τηλε-αστέρες και συχνά πιέζουν τους σταθμούς με τους οποίους συνεργάζονται, να τους αλλάξουν μέρα ή και ώρα.

-Μην με βάζεις απέναντι σε αυτόν που κάνει 30άρια, διαμαρτύρονται.


-Μα αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισα να συνεργαστώ μαζί σου και να σε πληρώσω κάτι παραπάνω: μήπως καταφέρεις να κόψεις την φόρα του απέναντι που κάνει 30άρια, επιχειρηματολογούν (και με το δίκιο τους) οι ιθύνοντες. 
Γιατί, σου λένε, αν είναι να παίζεις χωρίς αντίπαλο γιατί να σε κάνω μάγκα ενώ μπορώ να βάλω στη θέση σου κάποιον που αμείβεται με τον βασικό μισθό (κι αν...); Τι στο καλό; Μόνος του, όλο και κάτι θα πιάσει...

Τον τελευταίο καιρό, βέβαια, το να βρεις κενή τηλεοπτική ζώνη, χωρίς σκληρό ανταγωνισμό, ειδικά στο prime time, έχει γίνει πιο δύσκολο και από το να βρεις Έλληνα που να μην χρωστάει. Τραβάνε τα μαλλιά τους τηλεαστέρες και διευθυντάδες, που όλη μέρα παίζουν την κολοκυθιά, αναζητώντας τρόπους να αντιμετωπίσουν την επέλαση του Survivor. Και όχι μόνο...

-Να με βάλεις Δευτέρα.

-Έχει 
Survivor, Ράδιο Αρβύλα και Θέμο.

-Να με βάλεις Τρίτη.

-Έχει 
Survivor, Μουρμούρα και Champions League.

-Να με βάλεις Τετάρτη.

- Έχει 
Survivor, Μπρούσκο και Champions League.

- Τι θα γίνει με το Survivor; Ο Τανιμανίδης δεν παίρνει ποτέ ρεπό; Με βαρέα και ανθυγιεινά τον έχουν;

- Παίρνει Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο.

- Ε, να με βάλεις τότε...

- Έχει The Voice, Πάμε πακέτο, Νικολούλη, Σπύρο Παπαδόπουλο...

- Και την Κυριακή;

- Επανέρχεται ξεκούραστος από το ρεπό ο Τανιμανίδης. Κι έχει και Rising Star.


Και σαν να μην φτάνει αυτός ο εφιάλτης στον δρόμο με τα νούμερα, έχουν και το φάντασμα του Mega που επανάληψη ξε-επανάληψη, διπλά νουμεράκια χτυπάει... Για να μην ανοίξω και το θέμα των χορηγών που θέτουν πλέον ζήτημα τηλεθέασης για να αποφασίσουν αν και πόσα θα σου δώσουν....

Δράμα, σας λέω. (Τηλε-) δράμα...

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Follow me on facebook




Comments